programmingadult

ساخت وبلاگ

بازگشت به فهرست مطالب

2-4. (3) به مطالعه خود ادامه ندهید

اگر علاقه خاصی به مطالعه آکادمی ایران اسکرچ در اتاق توسط خودتان دارید ، دستیابی به مهارت ممکن است زمان بر باشد. روش های زیادی برای یادگیری برنامه نویسی وجود دارد ، مانند شرکت در یک جلسه مطالعه فناوری اطلاعات ، کمک گرفتن از مهندس ، راهنمایی گرفتن یا رفتن به مدرسه. روش یادگیری را که بیشتر به شما مناسب است بیابید.

بازگشت به فهرست مطالب

2-4-1. برای مبتدیان خطرناک است که "بیش از 30 دقیقه نگران باشند"

برای خودآموزی مبتدیان. نگرانی بیش از 30 دقیقه اتلاف وقت است. بروز خطای بعدی حتی در صورت لغو خطا نیز آکادمی ایران اسکرچ غیرمعمول نیست. معمولاً جستجوی پیام خطا و یافتن راه حل مشخص نیست.

از دست دادن انگیزه برای یادگیری آسان است زیرا با وجود اینکه زمان زیادی را صرف یادگیری و تحقیق می کنید ، نمی توانید مشکل را حل کنید. اگر مربی دارید یا در مدرسه برنامه نویسی شرکت می کنید ، می توانید بلافاصله با این خطاها س questionsال کنید. پرسیدن سوال و قرار دادن خود در محیطی که بتوانید مشکلات را حل کنید برای مبتدیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بازگشت آکادمی ایران اسکرچ به فهرست  مطالب ایرانیان سایبر

3. [برای کسانی که اصلاً برنامه نویسی را نمی فهمند] مطالب آموزشی / سایت های یادگیری را توصیه می کنید

من اصلاً برنامه نویسی را نمی فهمم! در این صورت ممکن است ضرر کنید زیرا نمی دانید چه چیزی را باید شروع کنید. در اینجا ، ما مواد آموزشی توصیه شده و سایت های یادگیری را برای چنین افرادی معرفی خواهیم کرد.

بازگشت به فهرست مطالب

3-1. (1) چرا! آکادمی ایران اسکرچ ؟؟ برنامه نويسي

منبع: چرا! ؟؟ برنامه نويسي

چرا! ؟؟ Programming یک برنامه یادگیری برنامه نویسی برای کودکان است که از تلویزیون الکترونیکی NHK پخش می شود. می توانید هنگام تماشای یک داستان خنده دار ، به برنامه نویسی عادت کنید. برنامه نویسی چه کاری انجام می دهد؟ اگر چنین احساسی دارید ، لطفاً ابتدا این برنامه را بررسی کنید.

سن مورد نظر از کلاس 3 تا کلاس 6 است ، اما حتی بزرگسالان آموزشگاه ایران اسکرچ نیز می توانند تجربه یادگیری خوبی کسب کنند. علاوه بر پخش از تلویزیون ، فیلم ها آکادمی ایران اسکرچ در وب سایت رسمی نیز توزیع می شوند. همچنین توصیه می شود در حین خلأهایی مانند هنگامی که در حال حرکت هستید ، با فیلم ها مطالعه کنید

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 6 تير 1400 ساعت: 13:50

بازگشت به فهرست مطالب

2-2. (1) از سرویس برای یادگیری برنامه نویسی استفاده کنید که نیازی به ساخت محیط ندارد

موارد بسیاری وجود آکادمی ایران اسکرچ دارد که قبل از شروع یادگیری برنامه نویسی در مرحله ایجاد محیط گیر می کنید. به همین دلیل ، اتلاف این باعث می شود که یادگیری دستور زبان و چارچوب زبان برنامه نویسی که در ابتدا می خواهید انجام دهید ، پیشرفت نکند.

اگر از یک سایت یادگیری برنامه نویسی استفاده می کنید ، می توانید بدون ایجاد محیط یادگیری را شروع کنید. Progate یک سایت برنامه نویسی شناخته شده برای مبتدیان است.

Progate یک سایت تخصصی در زمینه یادگیری است که به شما امکان می دهد زبانهای آکادمی ایران اسکرچ مختلف دیگری مانند HTML ، CSS ، Java ، PHP ، Python و SQL را از اصول بیاموزید. سایتی است که می توانید بعد از توضیحات از نوع سخنرانی ، تمرینات را حل کنید و می توانید ضمن درک مرحله به مرحله ، یادگیری را ادامه دهید.

شما همچنین می توانید از محیط توسعه در فضای ابری از طریق مرورگر بدون تنظیم محیط توسعه در رایانه شخصی خود استفاده کنید.

Cloud 9 سایتی است که می توانید از محیط توسعه روی cloud استفاده کنید. حتی در سایت توسعه واقعی ، اغلب به عنوان یک محیط توسعه پذیرفته می شود. این سرویسی است که می تواند از طریق مرورگر مورد استفاده قرار گیرد و همچنین اینکه دیگر نیازی به بارگیری یا نصب نرم افزار نیست جذاب است.

منبع آکادمی ایران اسکرچ: AWS Cloud9

بازگشت ایرانیان سایبر به فهرست مطالب

2-3. (2) اهداف و اهداف یادگیری را روشن کنید

یادگیری برنامه نویسی ، به ویژه در روزهای اولیه ، با یادگیری بسیار ساده دنبال می شود. هدف و اهداف یادگیری را روشن کرده و به زبان بیاورید چرا می خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید و در نتیجه یادگیری چه مهارت هایی را می خواهید کسب کنید.

با این کار می توانید مراحل شروع یادگیری و چگونگی ادامه کار را مشاهده کنید و در طی فرایند یادگیری آکادمی ایران اسکرچ ناامید خواهید شد.

بازگشت به فهرست مطالب

2-3-1. بالاترین اولویت را بر خروجی بگذارید

حتی در صورت بیان کلامی که می خواهم مهارت های خود را کسب کنم ، داشتن یک تصویر خروجی مشخص مانند "من می خواهم سایتی مانند XX ایجاد کنم" ایده آل تر است.

روشی به نام "کپی" به عنوان یادگیری هنگام کسب مهارت وجود دارد. کپی کردن یک روش یادگیری است که بدون مشاهده کد منبع در هنگام مشاهده سایت یا برنامه مدل ، سایتی مشابه ایجاد می کند.

اگر سایت یا برنامه ای هدف دارید ، سعی کنید ضمن کپی کردن فعالانه ، این مهارت آموزشگاه ایران اسکرچ را کسب کنید. اگر نمی توانید هدفی را پیدا کنید که علاقه خاصی به آن داشته باشید آکادمی ایران اسکرچ ، سایت iSara به دلیل کپی کردن مشهور است ، بنابراین بهتر است آن را امتحان کنید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 6 تير 1400 ساعت: 13:31

مکالمه به روش گوش دادن فعال برای فرهنگ ما غیر معمول است ، تسلط بر آن آسان نیست. با این حال ، نتایج دلپذیر هستند:

اضطراب منفی کودک از بینمشاوره کودک و نوجوان می رود یا حداقل تا حد زیادی کاهش می یابد. این یک الگوی شگفت انگیز است: شادی تقسیم شده دو برابر می شود ، غم تقسیم شده نصف می شود.

کودک با اطمینان از اینکه فرد بزرگسال آماده گوش دادن به او است ، بیشتر و بیشتر درباره خودش صحبت می کند.

کودک در حل مشکل خود به جلو حرکت می کند.

ما پسران را تربیت می کنیم مشاوره کودک و نوجوان ، دختران را تربیت می کنیم

(توصیه های روانشناختی و آموزشی آموزش جنسیت)

هرگز فراموش نکنید که در مقابل شما فقط یک کودک نیست ، بلکه یک پسر یا یک دختر با ویژگی های خاص درک ، تفکر ، عواطف خود است. آنها نیاز به آموزش ، آموزش و حتی دوست داشته شدن به روش های مختلف دارند. اما قطعاً قوی است.

هرگز دختران و پسران را با هم مشاوره کودک و نوجوان مقایسه نکنید ، برای یکدیگر الگوی خود قرار ندهید: آنها حتی با سن بیولوژیکی متفاوت هستند - دختران معمولاً ایرانیان سایبر از پسرهای هم سن خود بزرگتر هستند.

فراموش نکنید که دختران و پسران متفاوت می بینند ، می شنوند ، احساس می کنند ، فضا را درک می کنند و در آن به گونه ای دیگر جهت گیری می کنند ، و مهمتر از همه - همه چیزهایی را که در این دنیا با آنها روبرو می شوند را متفاوت درک کنید. و البته نه به عنوان بزرگسالان.

به یاد داشته باشید: هنگامی که یک زن پسران را آموزش می دهد و بزرگ می کند ، به تجربه کمی از کودکی خود احتیاج خواهد داشت. مقایسه خود در دوران کودکی با آنها اشتباه و اخلاقی است.

در این کار زیاده روی نکنید ، پسران را ملزم به مراقبت و دقت در انجام وظیفه خود می کنید.

هنگام انجام وظایف مشاوره کودک و نوجوان به پسران در مهد کودک ، مدرسه و خانه ، سعی کنید لحظه ای جستجو را در آنها گنجانید که به زیرکی نیاز دارد. نیازی به گفتن از قبل نیست و نشان می دهد که چه کاری و چگونه انجام شود. تشویق کودک برای یافتن راه حل به تنهایی مهم است مشاوره کودک و نوجوان ، حتی اگر مرتکب اشتباه شود.

در مورد دختران ، اگر برای آنها دشوار است ، لازم است که راهنمایی کودک و نوجوان قبل از شروع کار ، اصل عملکرد یک کار ، آنچه را که لازم است ایجاد کنید و چگونه انجام دهید

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 290 تاريخ : چهارشنبه 2 تير 1400 ساعت: 12:38

صداقت را تشویق کنید. لحظه ای که فرزندتان به شما اعتراف کرده را از یاد نگذارید. باور کنید چنین لحظاتی در زندگی کودک بسیار مهم مشاوره کودک و نوجوان است. پس از همه ، او انتخاب خود را انجام می دهد.

 فراموش نکنید که اشتباه او چیست ، اما توجه خود را به لحظه حقیقت معطوف کنید - اینکه شما افتخار می کنید که کودک شما بزرگ شده و تبدیل به یک فرد صادق می شود.

خودتان مثال بزنید. به مشاوره کودک و نوجوان یاد داشته باشید: فرزند شما عمدتا اثر شما است. او متوجه می شود که شما حتی بدون بازگشت به عقب رد می شوید. هنگامی که احتمال دروغ گفتن در حضور کودک را فرض می کنید

، شما یک فرد غیر صادق را تربیت می کنید. بعضی اوقات در این دروغ یک دروغ مشخص ، البته به ظاهر بی گناه به کودک داده می شود. به عنوان مثال: "لطفاً به تلفن بروید و پاسخ دهید که مادرم در خانه نیست" ، - می گویید و بنابراین اساس دروغ های آینده را بنیان می گذارید.

کودک خود را دوست داشته مشاوره کودک و نوجوان باشید. اگر کودک خود را دوست دارید - از فرصتی که به او اجازه دهید احساس کند ، اجتناب کنید. این کلمات گرامی را بیشتر تکرار کنید:

"من تو را خیلی خیلی دوست دارم"! حتی ایرانیان سایبر اگر کودک کار اشتباهی انجام داده باشد ، باز هم تکرار کنید که او را دوست دارید. به این ترتیب شما در روح کودک اعتماد به نفس خواهید یافت

 که علی رغم اشتباهات او ، او هنوز هم برای شما دوست داشتنی و عزیز است ، شما اقدامات او را محکوم می کنید ، و نه به طور کلی فرد.

قوانین مکالمه در مورد روش گوش دادن فعال

اگر می خواهید به حرف مشاوره کودک و نوجوان فرزندتان گوش دهید ، حتما با او روبرو شوید. بسیار مهم است که او و چشمان شما در یک سطح باشند.

اگر با کودکی ناراحت صحبت می کنید ، از او س askال نکنید. مطلوب است که پاسخ های شما مثبت باشد. به نظر می رسد که تفاوت بین جمله تأیید ناچیز است ، گاهی اوقات یک لحن ضعیف است ، و واکنش به آنها متفاوت است.

"مکث" مکالمه بسیار مهم است. بهتر است بعد از هر یک از اظهارات خود سکوت کنید. مکث به کودک کمک می کند تا تجربیات خود را درک کند و در عین حال احساس کند

 شما در اطراف هستید. اگر چشم های هدایت کودک و نوجوان او به شما نگاه نمی کند ، بلکه در جهت است یا او "در اعماق مشاوره کودک و نوجوان خود" است ، سکوت کنید: کودک اکنون یک کار داخلی بسیار مهم است.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 324 تاريخ : چهارشنبه 2 تير 1400 ساعت: 12:31